- Dit onderwerp bevat 18 reacties, 6 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 14 jaren, 10 maanden geleden door mary anne.
- AuteurBerichten
- Bert WulmsDeelnemer
Dag allemaal,
Ik heb enkele vraagjes aan jullie.
Bij mijn man is twee jaar geleden een cardiomyopathie vastgesteld. Vorig jaar is er een ring rond zijn mitarilis klep geplaatst. Hij neemt medicatie zoals kredex, kozaar etc…
Er werd ons medegedeeld dat het een ziekte is waar men niet veel kan aan doen dan het hart te ondersteunen met medicatie maar het hart langzaam achteruit zal gaan.Ik heb ondervonden dat de laatste tijd mijn man verandert van persoonlijkheid. Nu zou ik willen vragen: zijn er hier mensen op het forum die hier ervaringen mee hebben? Zou het kunnen dat zijn verandering van persoonlijkheid te maken heeft met zijn medicatie? en een moeilijker vraag maar iets waar ik toch graag een antwoord op zou vinden is wat zijn de levensverwachtingen van mensen met dit probleem. Hoe snel gaat dit proces achteruit.Zijn er mensen die iemand hebben verloren en hoeveel tijd is er over gegaan tussen het constateren van het probleem en het overlijden
Hoe meer informatie jullie mij kunnen geven hoe beter het voor mij is. Ik kijk graag de zaken recht in de ogen hoe pijnlijk het soms ook is.
Dank je allen - AuteurBerichten