1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    Bert Wulms
    Deelnemer

Dag allemaal,

Ik heb enkele vraagjes aan jullie.

Bij mijn man is twee jaar geleden een cardiomyopathie vastgesteld. Vorig jaar is er een ring rond zijn mitarilis klep geplaatst. Hij neemt medicatie zoals kredex, kozaar etc…
    Er werd ons medegedeeld dat het een ziekte is waar men niet veel kan aan doen dan het hart te ondersteunen met medicatie maar het hart langzaam achteruit zal gaan.Ik heb ondervonden dat de laatste tijd mijn man verandert van persoonlijkheid. Nu zou ik willen vragen: zijn er hier mensen op het forum die hier ervaringen mee hebben? Zou het kunnen dat zijn verandering van persoonlijkheid te maken heeft met zijn medicatie? en een moeilijker vraag maar iets waar ik toch graag een antwoord op zou vinden is wat zijn de levensverwachtingen van mensen met dit probleem. Hoe snel gaat dit proces achteruit.Zijn er mensen die iemand hebben verloren en hoeveel tijd is er over gegaan tussen het constateren van het probleem en het overlijden
    Hoe meer informatie jullie mij kunnen geven hoe beter het voor mij is. Ik kijk graag de zaken recht in de ogen hoe pijnlijk het soms ook is.
    Dank je allen

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
Reageer op: Cardiomyopathie
Je informatie:

Cardiomyopathie - Hartpatiënten Nederland
zondag 22 mei 2011
Onze zorgboeken

Hulp en inzicht voor hartpatiënten en hun naasten

Onze zorgboeken Je hart, je leven staan vol met handige tips en duidelijke informatie voor hartpatiënten en hun naasten. Ze bieden steun en helpen je op weg naar een gezonder en fijner leven. De boeken zijn binnenkort beschikbaar als papieren versie en e-book.

Heb je vragen of wil je alvast je interesse doorgeven? Neem contact met ons op.

Neem contact op

Altijd op de hoogte blijven

Wil je altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws, tips en belangrijke informatie voor hartpatiënten en hun naasten? Met onze nieuwsbrief ontvang je regelmatig updates rechtstreeks in je inbox. Zo mis je niets en blijf je goed geïnformeerd! Meld je nu aan.

"*" geeft vereiste velden aan

Yvonne
Donna
Alvast ontzettend bedankt!

Help mee en doneer

Met jouw donatie kunnen we 1,7 miljoen hart- en vaatpatiënten onafhankelijk blijven ondersteunen.