default-header

Cardio versie

Home Forums Algemeen Cardio versie

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #80639 Reageer
    bert
    Sleutelbeheerder

     

    Beste allen.

     

    Ik man 44 jaar oud ging in maart naar het ziekenhuis voor een liesbruek. Net voor de operatie kreeg ik te horen dat ik een hartslag heb in rust van 113. Na veel onderzoeken blijk ik dit al jaren te hebben en is de wand van mijn linkerhart kamer dun en had ik een pompfunctie van 6%. Veel medicijnen gekregen en onderzoeken en inmiddels is de pompfunctie 25%. Ik heb de diagnose cardio myopathie gekregen en ik wordt verder onderzocht op verdere spierziekten. Ik heb al heel lang veel pijn maar geen aandacht aan gegeven erg dom. Nu krijg ik binnenkort cardio versie een stroomstoot op het hart om het te ''resetten''.

    Zijn er hier mensen die dit eerder hebben meegemaakt en wil je met mij die ervaring delen dan hoor ik dit heel graag.

    Alvast hartelijk dank.

     

    #93525 Reageer
    lamu
    Deelnemer

    goedemiddag

     

    ik heb verschillende cordioversies gehad voordat ik me open hartoperatie kreeg en ze zijn bij mij altijd goed gegaan. ik moest wel altijd van tevoren bloedverdunners slikken om schade te verkomen als er een bloedpropje ergens zou zitten.

    de procedure is heel simpel ze testen de dikte van je bloed bij aankomst en besluiten dan of het doorgaat. ik kreeg altijd een licht roesje en zodra ik wakker werd was het gejaagde gevoel wat ik had weg en me hartslag weer normaal. meestal moest ik nog een paar uur blijven en mocht ik daarna naar huis. Hou er wel rekening mee dat u geen auto mag rijden na de ingreep. Je kan ook blauwe plekken krijgen van de pads die de schok geleiden op je borst dus schrik daar niet van.

    Als je nog meer wil weten dan hoor ik het wel.

    met vriendelijke groet laurens

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
Reageer op: Reactie #93525 in Cardio versie
Je informatie: