default-header

Blog tijdens hartrevalidatie

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
  • Auteur
    Berichten
  • #80406 Reageer
    bert
    Sleutelbeheerder

    Verwijderd door redactie.

    #91729 Reageer
    ..::Jacob::..
    Gast

    [quote]TELEFONISCH OF PER MAIL KAN IK U GRATIS HELPEN MAAR WILT U DAT IK LANGS KOM DAN BETAALT U EEN ONKOSTENVERGOEDING. [/quote]

    Een citaat van je blog.
    Ik kan er geen begrip voor opbrengen dat jij geld wil verdienen aan lotgenoten, ook al noem je het versluierend onkostenvergoeding.
    Alleen al het feit dat het op marktplaats staat doet bij mij de alarmbellen rinkelen.
    Ik ga dit dus ook hier rapporteren.

    #91730 Reageer
    Roland
    Gast

    Ervaringen kunnen kosteloos op dit forum gedeeld worden.

    #91787 Reageer
    marietjes
    Gast

    Vandaag mijn blog op de website weer een update gegeven. Ik ben ook heel benieuwd naar uw ervaringen.
    Met groet,
    Hannie

    #91788 Reageer
    ..::Jacob::..
    Gast

    Ohja staat me iets van bij dat als je als hartpatient hulp wou van jou, dan moest je toch betalen?
    Daarom sta je toch ook op marktplaats ?

    #91789 Reageer
    brandy
    Gast

    Voordat ik hulp vraag aan iemand die als ervaringsdeskundige met een glas wijn aan de lip, op dit forum staat,moet ik er wel heel slecht aan toe zijn…

    #91790 Reageer
    ..::Jacob::..
    Gast

    en dan moet je ook nog betalen :silly:

    #91791 Reageer
    brandy
    Gast

    😛 😛

    #91792 Reageer
    Roland
    Gast

    Hallo Hannie,

    Waarom stel je je op het forum niet gewoon voor zonder verwijzing naar een blog (en advertentie marktplaats….)? Je intentie om hartgenoten te helpen zal er zeker zijn maar dat kan ook door te reageren op verhalen, vragen etc. Er is zelfs een topic die over hartrevalidatie gaat.

    Groet,
    Annemarie

    #91793 Reageer
    marietjes
    Gast

    Hoi Annemarie,
    Dank je wel voor je antwoord. Ik ben 57 en niet erg handig op computers.
    Vanavond ga ik eens kijken wat ik eventueel kan veranderen.

    groetjes,
    Hannie

    #91794 Reageer
    Lotje
    Gast

    Hannie,
    Heel mooi dat je lotgenoten wil helpen. Daar is dit forum ook voor bedoeld.
    Op jouw site zie ik bij “flitsen” het logo van Hartgenoten staan. Dit kan het idee geven dat je een band hebt met deze site.
    Waarom probeer je niet gewoon op het forum mensen raad te geven als daar om gevraagd wordt. Dat je tegen een vergoeding naar lotgenoten thuis gaat voor een gesprek komt vreemd over. Rest mij de vraag waarom je op marktplaats staat?
    Groetjes, Lotje

    #91795 Reageer
    marietjes
    Gast

    Hallo Lotje,

    Ik sta op marktplaats omdat ik eigenlijk niet goed weet hoe ik anders contact moet leggen. Zoals gezegd, ik ben 57 en heb weinig inzicht in de mogelijkheden van een computer. Zeg maar; ik ben zoekende hoe dingen het best aan te pakken. Heb inmiddels wel al leuke contacten via mijn eigen hartrevalidatiegroep. Het is niet alleen voor mijn lotgenoten maar eigenlijk ook voor mezelf dat ik deze website maak. Het helpt mij de boel te verwerken. Ik zit al aan de tweede operatie en deze keer gaat het allemaal wat moeizamer, de hartritmes blijven onregelmatig. Ik heb zelf met heel veel praktische vragen gezeten en destijds had ik graag iemand gehad die mij nu eens zou kunnen vertellen wat er in de praktijk gebeurt, dus niet alleen de technische kant die je van de dokters hoort. De onkostenvergoeding is voor de brandstofkosten, vind je dat raar dat ik dat niet zelf kan betalen? (Ik ben in de ziektewet van een part time baan) Het gebeurt trouwens nooit dat ik gevraagd wordt om langs te komen maar mocht dat het geval zijn dan wil ik vooraf geen valse verwachtingen schenken.

    #91796 Reageer
    Roland
    Gast

    Hannie, ik denk dat het wel meevalt met het inzicht, je hebt ook een profiel aangemaakt inclusief foto. Als je bovenaan op Forum/opinie klikt dan verschijnen allerlei rubrieken met sub onderwerpen. Als je een bepaald onderwerp niet kunt vinden kun je gebruik maken van het ‘zoeken’ venster rechtsboven.
    Er is niet veel kennis nodig voor dit forum, is gebruiksvriendelijk. Voor jong en oud. 😉

    #91797 Reageer
    Lotje
    Gast

    Hallo, ik zie dat er nu een ander logo staat bij de flitsen op jouw site met een toelichting. Je schrijft dat je weinig inzichten hebt in de mogelijkheden van een computer. Ik denk dat je jezelf onderschat want als je zelf een site hebt en op andere sites [ marktplaats, hartpatiënten ..] bezig bent ben je aardig op de hoogte. Je schrijft dat je destijds graag iemand had gehad die je kon vertellen wat er in de praktijk kon gebeuren. Was je niet op de hoogte van dit forum en hebben ze je geen hulp aangeboden? Iedereen heeft tegenwoordig de mogelijkheid te revalideren en ervaringen uit te wisselen. Daarom komt het misschien vreemd over dat jij jouw hulp op deze manier aanbiedt. Je schrijft dat je nooit gevraagd wordt op huisbezoek te komen. In dat geval is het niet nodig om over een vergoeding te praten. Zeker zo fijn. Groetjes.

    P.S. Als je met vragen of onverwerkte problemen zit kun je op dit forum altijd om raad vragen. Er is altijd wel iemand die naar je luistert en je kan helpen.

    P.S. 2. Ik zie dat je de advertentie op marktplaats verwijderd hebt. Waarom?

    #91798 Reageer
    marietjes
    Gast

    Dank jullie wel voor het compliment. Ik probeer de computer meer inzichtelijker te maken voor mij. Misschien krijg ik ooit nog een full time baan waar ik het nodig heb 😆 . Maar de websites die je ziet zijn van wix. Heel makkelijk in te vullen. Alles is al voorgeprogrammeerd. Ik wist van het forum inderdaad niets af, ik weet eigenlijk ook niet of dit er 10 jaar geleden al was. Destijds ben ik allerlei rare dingen (voor mij dan) tegen gekomen. Wat niemand je bijvoorbeeld vooraf verteld is dat er twee mogelijkheden zijn om gehecht te worden. De eerste is met nieten (is bij mijn 1e operatie gebeurd en de tweede is met een draadje) De gaatjes van de nieten en de bobbel er tussen blijf je zien. Het is net een trambaan die over je borst loopt. Een hechting met een draadje wordt veel mooier met de tijd. Ik was ten tijde van mijn eerste operatie pas 46 jaar, misschien ijdel maar had ik van te voren geweten dat er verschil was had ik om een draadjeshechting gevraagd. En zo heb ik eigenlijk nog meer voorbeelden van feiten die je anders had gedaan als je van te voren maar iets had geweten. (ook niet cosmetische) Het is wellicht mijn eigen schuld, ik had door moeten vragen of verder moeten zoeken naar lotgenoten.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
Reageer op: Reactie #91797 in Blog tijdens hartrevalidatie
Je informatie: