default-header

Blauwe plekken

Home Forums De jongere hartpatiënt Blauwe plekken

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Auteur
    Berichten
  • #80569 Reageer
    bert
    Sleutelbeheerder

    Na mijn infarct heb ik veel medicatie gekregen. Maar ik zit al maanden onder de blauwe plekken. Ik zie er echt niet uit zo erg! Mijn armen en benen. Ik stoot mij helemaal niet vaak het lijkt wel
    Of ze spontaan komen. Is dit normaal?

    #93154 Reageer
    brandy
    Gast

    Bloedverdunners kunnen blauwe plekken veroorzaken

    #93155 Reageer
    Cls
    Gast

    Dat weet ik maar ik heb er wel heel veel heel spontaan

    #93156 Reageer
    brandy
    Gast

    Heb je verder nog klachten die je niet kunt verklaren?,dan misschien toch even de huisarts er naar laten kijken?

    #93157 Reageer
    ..::Jacob::..
    Gast

    Toch eens overleggen met je arts.
    Misschien dat jouw lichaam sterk op de bloedverdunners reageert en de dosis voor jouw te hoog is.

    #93158 Reageer
    Cls
    Gast

    Genoeg

    #93173 Reageer
    Cls
    Gast

    Ben geweest maar die doet er ook niks mee. Hoort er bij zegt ze dan! Maar ik zit echt onder terwijl ik me niet vaak stoot.

    #93176 Reageer
    Inke
    Gast

    Cis waarom vraag je niet advies aan je cardioloog die heeft toch de bloedverdunners voorgeschreven ? Welke heb je Fenprocoumon ?

    #93177 Reageer
    Cls
    Gast

    Die zegt ook dat het erbij hoort maar ze hebben geen van twee gezien hoe ik er onder zit! Die artsen denken allemaal standaard . Daarom heb ik ook een infarct gehad omdat ik niet in die risicogroep hoorde volgens hun. Want ik was niet standaard ondanks dat ik aan de bel trok keer op keer. Ik slik ticagrelor en 90mg en acetyl ascal 80 Mg

    #93185 Reageer
    Inke
    Gast

    Ben je ook bij de trombosedienst Cis?

    #93186 Reageer
    Cls
    Gast

    Nee nog nooit dat hoeft kennelijk niet! Ik snap ook niet waarom de een wel en de ander daar niet naar toe hoeft. Kennelijk ligt dat aan welke medicatie je krijgt of zo!

    #93188 Reageer
    Inke
    Gast

    Cis ga morgen naar de dokter met je blauwe plekken en laat je niet afschepen.
    Google op Ticagrelor en daar vind je het advies bij grote blauwe plekken naar de dokter te gaan. Succes en welterusten

    #93190 Reageer
    Cls
    Gast

    Ben ik al geweest zowel cardioloog als huisarts zeggen dat blauwe plekken erbij kunnen horen. Ondanks dat ik er helemaal onder zit! Komt omdat ik twee bloedverdunners gebruik, over n jaar gaat er 1 bloedverdunner af. Over twee weken moet ik weer naar de internist voor cholesterol en dan leg ik t daar ook nog n keer voor.

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
Reageer op: Reactie #93173 in Blauwe plekken
Mijn informatie: