default-header

Bijwerking van operatie

Home Forums Medicijnen Bijwerking van operatie

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #79130 Reageer
    bert
    Sleutelbeheerder

    Hallo allen,
    Ik heb 3 weken geleden (1 Dec 2009)een open hartoperatie (2 bypassen)ondergaan in het OLVG Amsterdam (niets dan lof over dat ziekenhuis) en ik ben inmiddels al 1.5 week thuis en gaat verder prima.Alleen heb ik al 2 weken een hele vieze smaak in mijn mond en daar heb ik ook last van met eten.Wat ik ook eet,die smaak overheerst.Dus m.a.w. het smaakt dus niet.Ik had het aan de cardioloog gevraagd en ook later aan de huisdokter en die zeiden dat het waarschijnlijk kwam door de zware narcose en medicatiegebruik.En kan wel een paar maanden duren volgens de doktoren en er is niks om dat te verhelpen.Ik gorgel wel veel met odol,maar dat zet ook geen zoden aan de dijk.
    Is er iemand die dit herkend en zo ja,hoe lang kan het duren en is er misschien toch wat voor.
    Ik ben 64 jaar en een man.
    Bijvoorbaat dank voor eventuele reacties
    vr.gr.Ger

    #85016 Reageer
    Dick402
    Deelnemer

    Hallo Ger,

    Ik ben 4 nov. geopereerd (in Nw.Gein) en ik had ook zo’n rare smaak. En ik was ook nogal misselijk van tijd tot tijd. Volgens de arts kwam het inderdaad door de narcose.
    Niet iedereen heeft het kennelijk, zo bleek toen ik eens rondvroeg.
    Een geluk is dat het vanzelf weer over gaat!
    Is verder alles naar wens verlopen?
    vr.groet, en beterschap,
    Dick

    #85017 Reageer
    Ger1945
    Deelnemer

    Hallo Dick,
    Bedankt voor je reactie en voorlopig zal ik het ermee moeten doen,maar het zal wel over gaan.Voor de rest gaat het prima en voel me elke dag beter en wil eigenlijk teveel doen,maar wordt wel een beetje afgeremd door mijn vrouw.
    Bij jou ook alles prima verlopen?En heb je ook aan hartrevalidatie meegedaan?
    Nou in ieder geval fijne en gezellige feestdagen voor iedereen natuurlijk.
    Vr.gr.Ger

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
Reageer op: Reactie #85017 in Bijwerking van operatie
Je informatie: