default-header

Bij wie is nu echt door Statines het cholesterol gedaald?

Home Forums Cholesterol Bij wie is nu echt door Statines het cholesterol gedaald?

6 berichten aan het bekijken - 16 tot 21 (van in totaal 21)
  • Auteur
    Berichten
  • #92806 Reageer
    dennie
    Gast

    Ik slik 2 tabletten per dag 1 voor de middagmaaltijd en 1 voor de avondmaaltijd. Ik moet wel erbij zeggen dat ik waarschijnlijk door die pillen ook erg ben afgevallen. Eerst vond ik dat prettig maar nu wil ik niet verder afvallen dus ik eet 2 x per dag 40 gram wey eiwitten erbij om op gewicht te blijven :silly:

    #92904 Reageer
    Cls
    Gast

    Weet je of je Bergamet ook naast Statines kan innemen?
    Ik heb mijn internist gevraagd of hij van Bergamet gehoord had maar dat heeft hij niet. Hij heeft er alles over opgezocht en er naar geïnformeerd voor mij en hij zegt dat ik dat heel goed zou kunnen innemen. Nu heb ik hem vergeten te vragen of het ook naast de Statines kan.

    #92905 Reageer
    dennie
    Gast

    Ja Bergamet kan overal naast gebruikt worden, dus ook naast statines. Je wil natuurlijk zo min mogelijk statines, ik denk dat je gewoon even een paar maanden moet experimenteren en regelmatig cholesterol moet meten. Bijvoorbeeld statines halveren. Ik meet 1 x in de twee weken zelf.

    #92906 Reageer
    Cls
    Gast

    Huh? Zelf meten! Hoe doe je dat dan?

    #92907 Reageer
    dennie
    Gast

    😉 ik heb een cholesterolmeter gekocht. die zijn online overal te koop met teststripjes en dan test ik totaal cholesterol, HDL, LDL Trych. en cholesterolratio. Ik doe ook regelmatig een test in het lab om ernaast te houden.

    #92908 Reageer
    bindelsjo
    Gast

    heb 2 omleidingen gehad kreeg van speciallist Zocor voor geschreven en mijn cholesterol bleef op 6.5 heb dat jaren geslikt kreeg elk jaar een test en het bleef goed ben toen gaan halveren en cholesterol bleef goed dus nu slik ik al jaren een halve pil en dat zonder weten van arts en zolang mijn jaarlijks test goed is blijf ik op mijn onder vinding artsen willen ook graag verkopen net als de apothekers .en ook geen last van spierpijn .

6 berichten aan het bekijken - 16 tot 21 (van in totaal 21)
Reageer op: Reactie #92904 in Bij wie is nu echt door Statines het cholesterol gedaald?
Je informatie: