default-header

beetje jammer

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Auteur
    Berichten
  • #80100 Reageer
    bert
    Sleutelbeheerder

    Beetje jammer begint al weer aardig op een medische topic te lijken.
    “Het is erg leuk om ook eens leuke dingen te delen met elkaar” is speciaal aangelegd voor NIET medische zaken omdat dit juist weer de medische topics vervuilde.
    Wat willen jullie nou?

    #89989 Reageer
    Roland
    Deelnemer

    Tja, het is denk ik niet helemaal duidelijk. Ik hoop dan ook dat mede hartgenoten hun berichtjes in de daarvoor bestemde topics plaatsen. Dus hier de zaken die los staan van het medisch gebeuren.

    Hartegroet,
    Annemarie

    #89990 Reageer
    Lotje
    Gast

    Annemarie,
    Ben het helemaal met je eens.
    We weten dat achter ieder mooi of leuk verhaal dat hier geplaatst wordt ook een medisch probleem schuil gaat.
    Even die kant los laten en op het topic dingen plaatsen die voor een glimlach op het gezicht van de ander zorgen.
    Groetjes.

    PS. Annemarie dat is jou gisteren bij mij gelukt met de sacramentsprocessie. Dank je.

    #89991 Reageer
    Roland
    Gast

    En juist die glimlach, daar doen we het voor. 🙂 Ik vond jouw reactie zo fijn, dank je wel Lotje.

    #89983 Reageer
    ..::Jacob::..
    Gast

    🙂

    #89982 Reageer
    rode
    Deelnemer

    hoi,
    Het sluipt er weer een beetje in en dat is geen wonder, want je leeft ermee iedere dag.
    Maar gelukkig zijn er ook veel leuke dingen te beleven. Vorige week zaterdag had onze oudste klein-dochter en turn wedstrijd en ze was eerste geworden in haar groepje. Ze stond met glundere snuit boven op de kast en dan geniet dat je dit mee mag maken.
    En nog meer leuke dingen, Gisteren zijn we met een vriendin naar Haarlem geweest naar Frans Hals. Een mooi en interessante tentoonstelling. Van die dingen kun je weer een hoop aan. En bij ons thuis hebben ons lekker laten verwennen door een 4-gangendiner.
    Vandaag moet ik bezuren, maar ik heb genoten.
    groetjes Ali

    #89992 Reageer
    ..::Jacob::..
    Gast

    De ene dag ben je druk bezig en de volgende dag een tandje terug, als je je daar een beetje aanhoudt lukt het bij mij prima 🙂
    Gisteren een aantal klusjes bij schoonmoeder gedaan en vandaag ff rustig aan dus.
    Ik heb mijn tuin mooi op orde de aardappels en groente staan er goed bij, dit jaar het groente gedeelte van mijn tuin dus een beetje uitgebreid.
    En nu maar wachten op de nieuwe aardappeltjes uit de tuin, das lekker.

    #89993 Reageer

    Sorry volgens mij was ik een van de hoofdveroorzakers daarvan!

    Ik zal medische zaken elders posten.

    Het is alleen zo jammer dat ik nu zoveel last heb van hartkwalen dat ik het gewoon ergens post!

    #89994 Reageer
    animal
    Deelnemer

    4 juli vorig jaar kreeg ik te horen dat ik officieel hartpatient was (25 juli catherisatie en 1 augustus bypass operatie)
    Nu vandaag voor de derde keer met een “maatje” op stap geweest ,en er heeft zich nog een persoon gemeld die ook graag zou hebben dat ik eens langs kom.
    Dit voelt allemaal zo super,gewoon mensen blij maken ,dat ik al de ellende van vorig jaar zo maar kan vergeten.
    Dit is de rede natuurlijk dat ik er nog ben!

    #89995 Reageer
    animal
    Deelnemer

    4 juli vorig jaar kreeg ik te horen dat ik officieel hartpatient was (25 juli catherisatie en 1 augustus bypass operatie)
    Nu vandaag voor de derde keer met een “maatje” op stap geweest ,en er heeft zich nog een persoon gemeld die ook graag zou hebben dat ik eens langs kom.
    Dit voelt allemaal zo super,gewoon mensen blij maken ,dat ik al de ellende van vorig jaar zo maar kan vergeten.
    Dit is de rede natuurlijk dat ik er nog ben!

    #89996 Reageer

    Nou dan is het toch goed.

    Ik wil geen reclame maken voor amiodarone maar ik ben dankzij dat gif wel lekker wezen joggen in het park. Iets wat is met al die bètablokkers wel vergeten kon.

    Bovendien was het een rustige en fijne dag, hier vandaagl En iedereen maar zeggen dat amiodarone zulke zooi is. Nou als ik het tegen sotalol vergelijk gaat het nu een stuk beter met me. En kan ik ineens aan andere dingen denken als hartkwalen!

    #89997 Reageer
    Roland
    Deelnemer

    Hallo Ad,

    Ik vind je berichtje alles behalve een ‘beetje jammer’… 😉
    Het is toch hartstikke positief dat jij als maatje aan de weg aan het timmeren bent? Geniet ervan.

    Een stralend weekend gewenst,
    groetjes van Annemarie

    #89998 Reageer
    animal
    Deelnemer

    Ja inderdaad ,dat is echt niet jammer ,maar omdat alles hier een beedje door elkaar loopt heb ik het berichtje eigenlijk verkeerd geplaatst.
    En nu lijkt het wel weer zomer ,ben net op de fiets even naar de action geweest ,wat hebben ze daar veel leuks voor weinig . Je koopt daar altijd meer dan de bedoeling was.
    Groetjes en fijn weekend.

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
Reageer op: Reactie #89989 in beetje jammer
Je informatie: