default-header

BDE

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #78910 Reageer
    bert
    Sleutelbeheerder

    Ach, ja. Ik heb eenmaal een ervaring gehad in het ziekenhuis, toen ik een open
    hartoperatie heb gehad. Men zegt, dat ik het gedroomd heb, maar ik weet het zeker:
    midden in de nacht na de operatie viel ik van mijn bed en kwam terecht op een
    enorme hoop slangen en andere angstaanjagende reptielen. Ik wist zeker, dat het waar gebeurd was, maar men zegt, dat het een droom geweest moet zijn. En dat lijkt me eerder waarschijnlijk, dan dat ik een BDE zou hebben gehad.

    Harm de Vos

    #83671 Reageer
    Lisa
    Deelnemer

    Harm de Vos schrijft:
    [quote]Ach, ja. Ik heb eenmaal een ervaring gehad in het ziekenhuis, toen ik een open
    hartoperatie heb gehad. Men zegt, dat ik het gedroomd heb, maar ik weet het zeker:
    midden in de nacht na de operatie viel ik van mijn bed en kwam terecht op een
    enorme hoop slangen en andere angstaanjagende reptielen. Ik wist zeker, dat het waar gebeurd was, maar men zegt, dat het een droom geweest moet zijn. En dat lijkt me eerder waarschijnlijk, dan dat ik een BDE zou hebben gehad.

    Harm de Vos[/quote]

    Ik zou het geen droom noemen Harm, en zeker geen BDE, maar gewoon een regelrechte nachtmerrie ….. 🙂

    Lisa.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
Reageer op: Reactie #83671 in BDE
Je informatie: