default-header

Baan i.c.m gezondheidsproblemen

Home Forums Algemeen Baan i.c.m gezondheidsproblemen

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #80579 Reageer
    bert
    Sleutelbeheerder

    Hallo hartgenoten,

    Ik vraag me af of er voor mij een mogelijkheid zou zijn om een betaalde baan te vinden. Mijn man had een goede baan en dat was voor mij reden om mijn werk 25 jaar geleden op te zeggen en me fulltime op het moederschap toe te leggen. Hij werd echter 7 jaar geleden ernstig ziek, hij werkte destijds op detacheringsbasis nadat hij bij een reorganisatie ontslagen was. Dit gebeurde in de proeftijd (hij zou een vaste aanstelling krijgen) waardoor de baan niet doorging. 4 Jaar geleden is hij 100% afgekeurd.
    Al vele jaren doe ik vrijwilligerswerk waaronder mantelzorg waarvoor ik een kleine vergoeding krijg. Dit gaat waarschijnlijk over niet al te lange tijd stoppen.
    Ik denk erover om een betaalde baan te zoeken maar ben bang dat dat gezien mijn eigen gezondheidsprobleempjes niet eenvoudig zal zijn. Welke werkgever zit op mij te wachten? Ik weet ook niet hoe ik dit het beste aan kan pakken. Ik wil zo graag een financieel steentje bijdragen.

    Zijn er onder jullie mensen die ondanks gezondheidsproblemen weer werk gevonden hebben?
    Ik hoor het graag.

    Hartegroet,
    Annemarie

    #93228 Reageer
    brandy
    Gast

    Zoals je weet werk ik zelf niet meer,maar zou thuiswerk iets voor je zijn?
    Weet niet of dat nog bestaat,maar dan kun je je eigen tempo/tijd aanpassen,en hoef je de deur ook niet uit…
    of oppasmoeder?
    succes met zoeken

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
Reageer op: Reactie #93228 in Baan i.c.m gezondheidsproblemen
Je informatie: