default-header

Amphia ziekenhuis

Home Forums Amphia Breda Amphia ziekenhuis

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #78706 Reageer
    bert
    Sleutelbeheerder

    5 weken geleden ben ik in het Amphia in Breda geopereerd aan een nieuwe hartklep. Niets dan lof voor het ziekenhuis, prima verzorging, hele aardige zusters en broeders, geduldige dokters, geweldig. Jammer dat ik na 5 weken helemaal niet opgeknapt ben, nog steeds hartkloppingen, zere schouders en heel moe. Wie heeft die ervaring ook na deze operatie?

    #82472 Reageer

    ik zelf heb hier geen ervaring mee, maar ik weet van mijn vader die na een (meervoudige )bypassoperatie ook maar heel langzaam opknapte, terwijl zijn medelotgenoten alweer vrolijk rondliepen kon hij nog maar pas kleine stukjes tot een goed einde brengen. Zeker als je ziet dat het bij anderen sneller gaat is dat heel frusterend. Maar uiteindelijk is bij hem toch ook alles goed gekomen. Ik denk dat bij iedereen de herstelfase weeer anders is. Als het echt te lang gaat duren en je merkt geen vooruitgang zou ik er eens met de cardioloog over praten.

    #83821 Reageer
    Elsje
    Gast

    Hallo,

    Ik ben blij eens iemand te treffen die het herstel ook lang vindt duren. Ben zelf 8 weken geleden geopereerd, pas 40 jr en het herstel schiet voor mijn gevoel voor geen meter op. De operatie is me bijna meegevallen, ik weet dat het herstel tijd nodig heeft en ben er met frisse moed aan begonnen, en toch baal ik nu als een stekker dat het zo vreselijk langzaam gaat. Ik ben jong en zou snel herstellen, maar het valt me vies tegen. Ondertussen ook bloedarmoede, en lichte griep gehad, en dan ben je dus weer bijna helemaal terug bij af. Maar goed, ik raap mezelf wel weer bij elkaar en ga verder. Sorry, maar ik moest er even over mopperen. Jij ook veel sterkte toegewenst bij je herstel, en houdt de moed erin. Het zal inderdaad zijn zoals Anneliese zegt, het verschilt per persoon, maar het komt eens goed.

    Groetjes, Elsje.

    #84673 Reageer
    Eddy1
    Gast

    Ik ben Eddy,62 jaar en woon in Rotterdam.
    Ik ben in het Amphia Molengracht in juni dit jaar geopereerd en niets dan lof over
    dit ziekenhuis.
    Goede verzorging,fijne artsen,lieve schatten van verpleegkundigen en goed eten.
    Eigenlijk vond ik het jammer dat ik na 6 dagen weer terug moest naar oude
    Maasstadziekenhuis.
    In augustus begonnen bij de organisatie CAPRI in Rotterdam aan hartrevalidatie.
    Dat duurt 3 maanden,2 x per week en 1 uur per keer en ben nu aan het einde
    van de termijn.
    Ik weet zeker dat het herstel van een operatie per patient verschilt,maar uiteindelijk
    zal het allemaal goedkomen.
    Met vriendelijke groet.
    Eddy

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
Reageer op: Reactie #83821 in Amphia ziekenhuis
Je informatie: