default-header

AMC- Hartfalenpoli

Home Forums AMC Amsterdam AMC- Hartfalenpoli

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #78587 Reageer
    bert
    Sleutelbeheerder

    Sinds ik het aan mijn hart heb, loop in in de hartfalenpoli, bij een Hartfalenverpleegkundige en de Cardioloog.
    Het is een heel team die op de hartfalenfoli zitten, 3 verpleegkundige en 2 cardiologen.
    5 dagen in de week hebben ze in de ochtend telefonisch spreekuur.
    Echt je kan daar alles vragen, als je echt het even snel wilt weten.
    Dan regelmatig op controlle komen, de verpleegkundige, mag ook herhalings recepeten uitschrijven of zelfs de medicijnen aan passen.
    Zij regelt alles, de hele controlle, ook zorgt zij er voor, dat de onderzoeken op tijd worden gedaan, begeleiding bij een dieet en vochtbeperking, och noem maar op.
    Het zijn geweldige lieve mensen, Ik ben heel erg blij dat is daar terecht ben gekomen.

    #81224 Reageer
    wimwaalre
    Gast

    Sorry allemaal,
    Ik krijg de layout niet goed. Dan maar achter elkaar doorlezen.
    Hartelijke groeten van Wim

    #81225 Reageer
    tygo
    Deelnemer

    Mooi om op die manier je gedachten te ‘vertalen”
    Wim!
    Wachten is moeilijk ja, als je op een operatie wacht.
    (alles een plaatsje geven als een operatie wel moet maar qua gezondheid eigenlijk niet kan vind ik al moeilijk, )

    Ik hoop zo dat je toch heel snel iets zult horen, want wachten geeft uiteindelijk stress, en dat is al helemaal niet goed!

    Lieve groetjes Margreet

    #81227 Reageer
    wimwaalre
    Gast

    Dag Margreet,
    Bedankt voor je reactie. Mooie foto met de toekomst naast je. Vier elke dag want je hebt het erg zwaar. Afgelopen dinsdag heeft de longarts me vrijgegeven dus waarschijnlijk word ik volgende week geopeeerd. Afwachten maar en tot die tijd genieten!
    Hartelijke groeten van Wim

    #81226 Reageer
    corine
    Deelnemer

    Hoi Wim,
    Prachtig gedicht.Zo ervaar ik het ook.Moet morgen nog een ct-scan van mijn bijholten,omdat er een zwelling van de slijmvliezen te zien was. Ik hoop dat het niets is,ik heb in ieder geval nergens last van. Krijg gelukkig gelijk de uitslag. En als alles goed is word ik begin oktober geholpen. Eindelijk!!!!!!!
    Groetjes corine
    p.s. Ik lees wel wanneer je opgenomen wordt. 😛

    #81228 Reageer
    Riet
    Gast

    Hallo Wim
    Echt heel mooi je gedicht , ja ook ik kan er weinig aan toe voegen,ja en wachten duurt lang,
    dus ik hoop dat je zo geholpen word en dat je de champagne open kunt maken.
    heel veel sterkte en beterschap. 🙂
    Lieve Groetjes
    Riet

    #81229 Reageer
    annie1941
    Deelnemer

    Hallo Wim,

    ja, wachten is slopend.
    De tijd gaat dan zo langzaam.
    De gedachten gaan dan zo gemakkelijk malen.
    de nachten zijn dan zo lang.

    Wat fijn dat je dan het slopende en malende gevoel van je af schrijven in dichtvorm. Prachtig hoor. Koester je talent, en dicht alles van je af.

    Dat je maar gauw aan de beurt mag zijn en de champagne mag laten knallen.

    HARTelijke groet
    Annie

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
Reageer op: Reactie #81227 in AMC- Hartfalenpoli
Je informatie: