default-header

al 3 dagen veel pijn in rechterarm

Home Forums Na een operatie of behandeling al 3 dagen veel pijn in rechterarm

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    Berichten
  • #80405 Reageer
    bert
    Sleutelbeheerder

    14 dagen geleden heb ik 4 omleidingen gekregen na een hartinfarct,sinds 3 dagen heb ik erg veel pijn in de rechterbovenarm,kan dit te maken hebben met de catheterisatie van voor de operatie?

    #91713 Reageer
    Hermann1001
    Gast

    Dat lijkt me niet, maar zeg nooit nooit (is de catheterisatie via de pols verlopen?). Aan de andere kant, ik neem aan dat 4 omleidingen d.m.v. een open hartoperatie is uitgevoerd en dit zeer veel tijd in beslag neemt om te genezen. De genezing ervan duurt maanden; bij de een wat sneller dan bij de ander. Men kan niet verwachten dat na 14 dagen na de ingreep je geheel pijnvrij bent. Leg je erbij neer, dat er nog een lange weg van herstel volgt.

    Mocht je het desondanks niet vertrouwen -ikzelf ben ervan uitgegaan, dat ondanks de vele pijnen die ik na de operatie had, de operatie zelf goed verlopen was-, dan is misschien een afspraak bij de cardioloog een overweging waard.

    Ik hoop je wat gerustgesteld te hebben en laat de tijd z’n helende werking doen.

    #91714 Reageer
    ..::Jacob::..
    Gast

    Ook je schouders en sleutelbeen hebben een behoorlijke opdonder gehad, want je borstkas wordt helemaal opengetrokken met een klem voor de operatie.
    Kan best zijn dat de pijn daar door komt.
    Als je bang bent dat het van je hart komt , geloof ik niet dat alleen maar pijn in de bovenarm een signaal is.

    #91717 Reageer
    l.hage@planet.nl
    Gast

    ben deze morgen even langs de huisarts geweest,die heeft bij mij een slijmbeurs ontsteking in het schoudergewricht ontdekt.
    ben blij dat het niets met de operatie te maken heeft.
    bedankt voor het meedenken.
    groet leen.

    #91719 Reageer
    Roland
    Gast

    Hallo Leen,

    Ik ben heel benieuwd welke medicatie je huisarts heeft voorgeschreven. Het meest voor de hand liggend is een ontstekingsremmer, een zgn NSAID waaronder o.a Naproxen, Brufen en Diclophenac vallen. Als hartpatiënt kun je dit beter niet slikken, zeker niet als je bloedverdunners gebruikt.
    Beterschap!

    Hartegroet,
    Annemarie

    P.s ik zit met een slijmbeursontsteking in de heup, ben erg beperkt wat betreft medicatie.

    #91720 Reageer
    ..::Jacob::..
    Gast

    Ik heb al een paar keer spuiten in de schouder gehad,
    Nog één keer zei de huisarts en daarna wordt het een operatie.

    #91721 Reageer
    Roland
    Gast

    Ik heb al een operatie achter de rug. Opnieuw problemen. Heb vorige week al de 5e Kenacort A40 spuit gehad, helaas zonder resultaat. Zijn erg lastige en pijnlijke aandoeningen. 🙁

    #91725 Reageer
    l.hage@planet.nl
    Gast

    heb het medicijn TRAMADOL HCI/PARACETAMOL gekregen die 4x daags bij mijn bestaande medicatie zijn toegevoegd.
    groet leen.

    #91726 Reageer
    Roland
    Gast

    Dat gebruik ik ook. Is een flinke pijnstiller (maar geen ontstekingsremmer). Ik hoop dat je er baat bij hebt.

    Groet,
    Annemarie

    #91727 Reageer
    ..::Jacob::..
    Gast

    Wat zijn we ook allemaal kneuzen 😛

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
Reageer op: Reactie #91717 in al 3 dagen veel pijn in rechterarm
Je informatie: