default-header

aanvragen van een scan van het hart

Home Forums AZM Maastricht aanvragen van een scan van het hart

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #78672 Reageer
    bert
    Sleutelbeheerder

    Goede dag allemaal,
    Ik ben Patrick en ik heb een vraagje,kun je een scan aanvragen bij het ziekenhuis in Maastricht ook al zit daar je behandelend cardioloog niet,kom zelf namelijk uit Tilburg.

    Mvg.Patrick.

    #81807 Reageer

    in principe kan dit wel, maar je moet het dan wel doen op verwijzing van je behandelend cardioloog of van je huisarts

    #81808 Reageer
    Patrick
    Gast

    :huh: Zal wel eens kijken hoe men er in Tilburg over denkt.
    Alvast bedankt voor de reaktie.

    Mvg.Patrick.

    #81609 Reageer
    elzi
    Deelnemer

    Hallo Claudia.
    Je hebt zeker een engeltje op je schouder gehad. Goed dat je meteen geholpen bent in Frankrijk. Jammer echter dat ze hier in Nederland iets moeilijker doen, waarom niet meteen 2 omleidingen doen, en waarom de ader die voor 50% dicht zit niet behandelen. Ik snap hier niets van. In 2010 had ik het net als jij ook zo benauwd, ik kon nog geen 50 meter lopen (wandelen) zonder dat ik in ademnood kwam. Ik dacht eerst dat ik wat aan mijn longen had. Later bleek dat bij mij 2 aders zo goed als dicht zaten, ik heb dan ook met spoed een openhartoperatie gehad en kreeg toen 2 omleidingen. Verder bleek dat ik hartritmestoornissen heb en een aneurysma. Na de operatie ben ik heel snel weer opgeknapt, heb ook nog hartrevalidatie gedaan.
    Probeer zo snel mogelijk duidelijkheid te krijgen wat ze gaan doen, Ik hoop dat je dinsdag al wat meer te horen krijgt. Sterkte en (als het kan) probeer rustig te blijven. Ik begrijp dat onzekerheid en angst vreselijk zijn.
    Hartegroet van Ellen. .

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
Reageer op: Reactie #81807 in aanvragen van een scan van het hart
Je informatie: