default-header

Aan mijn lijf geen polonaise

Home Forums Orgaantransplantaties Aan mijn lijf geen polonaise

5 berichten aan het bekijken - 106 tot 110 (van in totaal 110)
  • Auteur
    Berichten
  • #82823 Reageer
    Nicc
    Deelnemer

    Jeetje Job, dat jou dat moet overkomen. Hoop dat de schade aan je ribben een beetje meevalt (zo te horen had je er al genoeg last van). Het lullige hierbij is dat ze volgens mij ook niet echt iets kunnen doen als je je ribben breekt o.i.d. Een arm kan je nog in het gips zetten, maar bij ribben werkt dat volgens mij gewoon niet.

    Heb je trouwens nog ergens anders last van? Spierpijn ofzo? Kan me best indenken dat als je merkt dat je een ongeluk hebt dat je krampachtig de andere kant op probeert te sturen.
    Hoe is het trouwens gebeurd?

    Nouja, hoop dat het een beetje meevalt!

    Nicole

    #82827 Reageer
    Job Pieter Tent
    Gast

    Hoi Nicc

    Gelukkig zitten mijn beschdigde ribben lager dan mijn longen. De doktor had het ook nog over een gescheurde rib. Maar voor de rest is het niet meer dan eerst.

    Ik heb nu wel echt heel erg veel spierpijn in mijn nek, maar dat komt doordat ik ook na de klap achterste voren op de weg stond. Maar het valt allemaal wel mee, Het gaat minimaal 6 weken duren tot de pijn echt weg zal gaan. De doktor heeft me ook wat pijnstillers voor de nacht aangesmeerd, zodat ik fatsoenlijk kan slapen. 😛

    Ik was gisterochtend op weg naar mijn stage-adres, reed op de weg waar dit bedrijf aan ligt. Ik zat intussen al 400m achter een grotere bestelbus. Ter hoogte van waar mijn stage bedrijf ligt gaat de weg over in een flauwe bocht naar rechts en aan het eind daarvan weer naar links. Ik wilde de inrit oprijden, heb net een wiel op het erf en zie opeens naast die bus een auto opdoemen. De bus had de hele tijd vanaf het begin van de weg een grote dode-hoek veroorzaakt, daardoor heb ik de hele tijd niet gezien dat die auto er aan kwam.
    Dus ik ben helaas nog schuldige ook….. Ik hoef dus ook geen cent terug te verwachten van de verzekering….

    Eigenlijk zouden ze bij de afgifte van elke nieuwe en tweedehandse auto een folder van het donoregister toe moeten voegen. Auto’s zijn toch de grootste killers, hoe cru het ook klinkt.

    #82837 Reageer
    Nicc
    Deelnemer

    Gelukkig valt het mee! Maar dat het zes weken duurt voordat de pijn weg is, is nog best lang hoor. Maar wel fijn dat je in ieder geval pijnstillers hebt gekregen van de huisarts, want dan ben je je in ieder geval minder bewust van de pijn. 😉

    Maar het uitdelen van registratieformulieren bij bijvoorbeeld de aanschaf van een auto is wel een idee. Ik vind dat ze die formulieren sowieso beter kunnen verspreiden. Nu krijg je hem tenslotte alleen thuis gestuurd als je 18 wordt.

    Dit stond trouwens gisteren op [url=http://www.nu.nl/algemeen/1888268/duizenden-aanmeldingen-donorpolis.html]nu.nl[/url]:
    [i]Meer dan negenduizend Nederlanders hebben zich de afgelopen weken, na aankoop van een donorpolis, laten inschrijven in het Donorregister. Dat blijkt uit cijfers van zorgadviesbureau SEZ.[/i]

    Schijnbaar moet je mensen een flinke korting op hun ziektekosten aanbieden om donoren te werven. Vind het wel ver gaan! :S

    #82841 Reageer
    Marly
    Gast

    Daar heb je idd gelijk in Nicc, dat ze de formulieren beter kunnen verspreiden. Vaak is het zo dat het formulier ergens in een lade terecht komt als je het ontvangt als je 18 bent geworden, waarna je het vervolgens vergeet ik te vullen. Je wordt er op zich wel genoeg aan herinnerd door reclames etc, maar het zou goed zijn als je 2 jaar later weer een formulier thuis gestuurd zou krijgen vind ik.

    #81500 Reageer
    Dick 1952
    Gast

    Hallo Lotje,

    Bedankt voor je reactie.
    Mijn verhaal is misschien verdrietig, maar ik niet meer, hoor.
    En dat mijn leven erg verandert is sinds ik problemen met mijn hart heb, is volkomen waar, alleen, ik kan er niet van weglopen !

    Groetjes

5 berichten aan het bekijken - 106 tot 110 (van in totaal 110)
Reageer op: Reactie #82366 in Aan mijn lijf geen polonaise
Je informatie: