default-header

A Brand New Heart

Home Forums Harttransplantatie A Brand New Heart

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #79591 Reageer
    bert
    Sleutelbeheerder

    Hallo allemaal!
    Ik ben zelf een HCM patiënt en in behandeling bij de transplantatiecardioloog in het UMC. Ik zal op den duur een donorhart moeten ontvangen maar hik tegen een wachtlijst van 2,5 tot 3 jaar aan. Zomer 2012 publiceert Uitgeverij Artemis & Co mijn autobiografie over hoe het is om chronisch hartpatiënt te zijn. Een goede vriend van mij is songwriter en zanger. Hij heeft een schitterend lied gemaakt over hoe het is om op een nieuw hart te wachten. Het lied heet “A Brand New Heart” en is te beluisteren en te bekijken op http://youtu.be/Dqiod89M5sI De clip is fantastisch! Graag hoop ik dat mensen hier kracht uit putten en natuurlijk, de single is ook te koop voor 8,95 bij htttp://www.gerhardtmusic.com
    Zelf ben ik via mijn website http://www.patriciavlasman.nl te bereiken.
    Groet!

    #87223 Reageer
    Job Pieter Tent
    Deelnemer

    Hallo Patricia,

    Ik zal maar gelijk vervelend beginnen…
    Ik heb een van je twee berichten verwijderd, omdat we geen dubbele berichten op het forum wensen.
    Daarnaast is het niet de bedoeling om (verkapte-) (commerciële-) reclame te plaatsen op het forum. Maarrrrrrr gezien het onderwerp etc. kan het wel blijven staan.
    Graag zouden we op de redactie van Hartbrug-Magazine een recensie-exemplaar van jouw autobiografie ontvangen. Dan kunnen we hier eventueel via onze uitgave aandacht aan besteden 😉

    Groeten, Job

    #87224 Reageer
    PatriciaVlasman
    Deelnemer

    Beste Job,
    Zal ik t.z.t. zeker doen Job!
    En fijn dat het liedje en de clip van de single toch in 1 bericht nog even mag blijven staan want het tekort aan donoren is een ongelooflijk belangrijk onderwerp waar mijns inziens in de media veel aandacht aan moet worden besteed.
    Nogmaals dank en alvast een fijne dag!
    Groetjes,
    Patricia

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
Reageer op: Reactie #87224 in A Brand New Heart
Je informatie: