default-header

Re:Staatsinquisitie opent jacht op rokers

Home Forums Roken Staatsinquisitie opent jacht op rokers Re:Staatsinquisitie opent jacht op rokers

#82617
Anoniem
Inactief

Bij mij op de basisschool rookte de onderwijzer gewoon in de klas. Nu mogen zelfs ouders het op het schoolplein niet meer. B)
Ik weet nog dat er gerookt werd in bioscoopzalen. Dat is overigens al heel lang geleden verboden. Tegenwoordig ook in de foyer en zelfs bij de kassa mag het niet meer. 😉
Ik heb zelf 16 jaar geleden, gerookt na de bevalling van mijn eerste zoon. OP de verloskamer!! 😛
Na de bevalling van de tweede, keizersnee, ben ik met bed en al naar het dagverblijf gebracht voor de broodnodige nicotine. En was ik de week erna regelmatig in het dagverblijf te vinden. :laugh:
Tegenwoordig is er geen rokersdagverblijf meer, maar staan de patienten in hun ochtendjas voor de ingang. :unsure:

Nu vindt men het maar heel normaal dat er op al die plaatsen niet gerookt mag worden. Velen vinden het raar dat het ooit wel mocht. Waarschijnlijk denken we hier over een aantal jaren, wat de horeca betreft, er wel precies zo over.

Gewoon effe wennen en voor de kroegbazen door de zure appel heenbijten.