default-header

Re:Menstuatie en hartfalen

Home Forums Hartfalen Babbelbox Re:Menstuatie en hartfalen

Anoniem
Inactief

nee hoor Bloem..hij is zo al heel zijn leven geweest…en ik heb sinds 1998 last van mijn hart..en toen had ik al geen of zeer weinig contact met hem..
ergens in 2004 nog een poging gedaan..maar ik hoorde alleen over zijn kwalen..en hoe erg hij alles wel niet had…en verder had hij altijd van die bluf verhalen…geld te over…ja ja..
minimum loontje had hij…mijn moeder moest verplicht werken anders kwam ze de maand niet rond….en hij jatte ook nog uit het loonzakje….

nee..wat dat betreft heb ik geen leuke herinneringen..en die worden er ook niet beter van…

maar goed…het komt niet omdat ik het aan mijn hart heb…heb ik altijd al gevonden…

tja..roken..ikzelf rook ook…ik weet het..goed is het niet..maar zonder kan ik niet..
even een sigaretje roken buiten tijdens mijn werk ontspant…en even mijn gedachten op nul…zit tussen mijn oren..ik weet het…maar ik heb ook geen spirit om te stoppen..
ik doe niemand er kwaad mee..jat niet uit een loonzakje…en verziek niet iemands leven…
en als ik ook kinderen had gewild..heb ik altijd gezegd dat ik tijdens de zwangerschap zeker zou stoppen…voor het kind..want die vraagt er niet om…