default-header

Re:Menstuatie en hartfalen

Home Forums Hartfalen Babbelbox Re:Menstuatie en hartfalen

Anoniem
Inactief

Alleen maar super toch dat je pompfunctie vooruit is gegaan ondanks alle stress e.d.
gewoon doorgaan ermee..je heb er baat bij blijkt maar weer..en ach..of alle chemie werkelijk helpen..dat is soms ook toch de vraag he…hihihih..want bij sommige medicatie zijn de bijwerkingen bijna erger dan de klacht zelf…

Ik duim toch nog op een wondertje voor de stageplek voor je dochter..stel dat er iemand door omstandigheden e.d. niet naar de stage kan…dan is er wel plek voor je dochter…
beetje geluk gun ik haar ook…

Kreeg gisteren een mail van mijn zus..haar vader was vrijdag overleden..
beetje raar..want biologisch is het ook de mijne…maar goed…omdat ik geen contact meer had met hem…zegt ze dat zo schijnbaar…hij is precies op zijn verjaardag overleden..79 jaar..nog een beste leeftijd voor een alcoholist…
paar jaar geleden nog eens contact gehad om te kijken of hij verandert was..maar nee hoor..nog steeds ikke ikke….en daar had ik geen zin meer in…

Mijn ex word van de week geopereerd aan zijn prostaatkanker…ik hoop dat het allemaal goed verloopt…koop in ieder geval een kaartje…en misschien dat ik langs gaat..even aan mijn huidige eega vragen..misschien gaat hij ook wel mee..
we gaan verder nog goed met elkaar om…dat scheelt..