default-header

Re:Menstuatie en hartfalen

Home Forums Hartfalen Babbelbox Re:Menstuatie en hartfalen

kneusje
Gast

:laugh: haha meiden, wat een idioot gezicht die bullen als paashaas…..whoeha!
Moest 3 keer kijken hoe je het gedaan had, heel leuk…….

Ik ben blij dat je wat aan het opknappen bent Marjolijn want een verkoudheud is voor ons eigenlijk al weer teveel……we moeten het al doen met weinig energie en als je dan ook nog ziek bent….bluhhhhhh
Wat een lieve collega was dat, een paar lieve woorden kunnen voor een ander zoveel betekenen……dan schieten me de tranen in de ogen……. :blush: zo kan het dus ook gelukkig…..
Blij dat je te maken hebt met mensen Marjolijn, dat heb je hard nodig als je zo je best doet…..

Mijn man is eigenlijk logistiek manager/teamleider/supervisor oftewel magazijnchef op zijn Hollands….
Dat doet hij al meer dan 24 jaar maar wil nu langzaam gaan kijken naar raakvlakken met Jobcauch of intermediair om mensen te plaatsen of te bemiddlen of helpen hun weg te vinden….
Hij is een echt mensen-mesn en in de logistiek werken ook veel keiharde managers dus daar wil hij graag vanaf…
Managers die hun personeel als stront behandelen en die willen dat Jan dat ook niet….dat gaat totaal tegen ons gevoel in dus niet…..
Nu er zo weinig werk is kunnen werkgevers veel meer eisen stellen en gaat de sfeer verder naar beneden…. :angry:
Misschien is dit wel de tijd om een omslag te maken….wie weet…..
Mochten jullie iets horen……in omgeving Nijmegen….dan graag…. :blush:

Margreet, ben benieuwd hoe het met jou gaat maar mailen hoeft niet hoor…ik wacht rustig af…..

Nou meiden, de kookwekker gaat dus eten…..

Tot mails.

Kus, Eugenie