default-header

Re:Menstuatie en hartfalen

Home Forums Hartfalen Babbelbox Re:Menstuatie en hartfalen

tygo
Deelnemer

Hoi Eugenie

Ik vind die herkenbaarheid ook zo fijn! Het niet de enige zijn in deze! Er over kunnen praten, (soms, want ik heb toch wel een periode gehad dat ik er niets over wilde horen)

En ik begrijp wat je bedoelt, met je kunt ook geschept worden door een auto. Maar zover ben ik nog niet met denken :dry: (en ik ben altijd hardstikke voorzichtig als ik met mijn scootmobiel oversteek 🙂 )

Ja, ik heb gemerkt dat b12 echt heel hard gaat bij stress, Dan lijkt het net alsof je geen injectie gehad hebt! (wist niet dat je op de hoogte was van wat b12 kan doen, want zelfs veel artsen weten geen snars van b12 problemen)
Ik neem ook andere vitaminen erbij, op de b12babbelbox staat ook veel over vitaminen. Ook door 2 mensen die zich er helemaal in verdiept hebben. En ik heb al gemerkt dat Lisa er ook veel van weet. Ik had op het hartgenotenforum over carnitene gelezen, de website opgezocht, en had daar veel vertrouwen in. Ik krijg de carnitene van Sigma-Tau op recept, want die wordt volledig vergoed door mijn verzekering. Mijn huisarts had er geen probleem mee toen ik vroeg of hij het voor wilde schrijven. (de cardioloog is anti vitamine en carnitene noemde hij placebo) Verder neem ik de ene dag 2 dagravit totaal 30 en de andere dag een capsule axium B100 extra. Elke dag 1 capsule Q10 en een capsule Fish EPA Max (van orthica) versterkt ook de hartspier, elke dag 1000 mg vitamine C en een onderhoudstabletje folium. (zo nu en dan een week 5 mg folium op recept omdat ik met regelmaat een tekort heb) En ja, elke dag echinaforce, daar zweer ik bij, en mijn bachflowerremedie’s. En vooral niet te vergeten: Aconitum napellus van de hom.arts, (voor de angststoornis)

Ik heb wel magnesium in huis, maar durfde het niet te nemen, wist niet of het bij alles mocht.maar dat mag dus wel?

Ha ha, Eugenie, ik vond dat zo prachtig staan, dat wij hartpatienten zachtmoedig zijn. (ja oke, er word vaak genoeg gezegd wat ben je lief :blush en dat ik een goed luisteraar ben, maar… je had me dus niet gisteren moeten zien en meemaken :laugh: Ik ben namelijk gistermiddag in het ziekenhuis enorm boos geworden, en niet zo zuinig ook! (is ook weer niet goed voor je hart he 😉 ) Ik ben normaal helemaal niet zo, maar gisteren sloegen zo ongeveer de stoppen door bij mij! :angry:
(ik vertel je dat wel prive, via je mailadres)
Ik sta daar nu vast te boek als dat boze mens, maar het moest, (niet voor mij maar voor mijn dochter)

Oh ja, ik stond niet met hete thee zonder zakje, met met een kopje met zakje zónder water :laugh: : En ik heb nog heel wat te drinken als ik de puppyfoto’s van Marjolijn ga bekijken :laugh:

Vanmiddag even naar de stad geweest met mijn ega, we gingen voor de hema worst, omdat mijn dochter en schoonzoon en kleinkids hier altijd zondags eten. Mijn schhonzoon had een verzoek of ik zuurkoolschotel wilde maken, is hij gek op, en mijn dochter houdt daar niet van de kleintjes ook nog niet, dus tja, of schoonmama het wil maken 😉 (vorige week boerenkool en hij maakte zelf de gehaktballen voor me) Ik heb voor mijn dochter en kleintjes andere groenten. Maar ze vinden de hemeworst het lekkert dus dan maar naar de stad. Koud hoor, en zeker als je stilzit, in de rolstoel heb je het toch sneller koud. Ik hen ook maar een mooie lange rok gekocht, zo’n lekker wijd geval en een leuk modern vest er op. (helaas ben ik van 52 kilo vorig jaar, naar 65 kilo nu gegaan, en ik krijg er niets af! Maar ja, ik doe ook weinig en de medicijnen hielpen ook een handje. Maar ja, dat betekende wel nieuwe kleren kopen he B)

En ik heb genoeg leesvoer nu, want aan alle kanten kreeg je folders en boekjes van allerlei partijen, duidelijk verkiezingstijd he 🙂

Ik ben benieuwd naar de fotó’s van de puppy’s waar Marjolijn is geweest! (ze heeft er geen een meegenomen zei ze :laugh: ) Maar ze heeft vast erg genoten!

Ik ga zo maar een eten, mijn ega is een tost aan het maken dus eerst mijn medicijnen innemen)

Rustige avond en fijn weekeind!

Liefs en knuffels, Margreet