default-header

Re:Menstuatie en hartfalen

Home Forums Hartfalen Babbelbox Re:Menstuatie en hartfalen

kneusje
Gast

🙂 Hoi meiden,

was weer even een warboel zeg.
Eerst bij jou op het werk Marjolijn, :laugh: kan me helemaal voorstellen hoe je er dan bij zit als alles weer wegvalt….. :angry: Potverdrrrr.
De computer is een gewelidig ding, behalve als het het niet doet…grrrrrr….dan kan je gelijk niets meer……
Bij een oude schrijfmachine kon je nog eens proberen de boel te repareren en als niets meer hielp een flinke lel te geven :blush: maar bij de dure pc vol met kwetsbare onduidelijke onderdelen toch maar liever niet…hahaha
Ik ben heel erg blij dat je mannetje goed geholpen is, en dat alles snel en makkelijk lijkt te zijn gegaan…..weer opluchting.
En nog bedankt dat je Job uitlegde wat ik bedoelde….kon het even niet verwoorden.
Dat was geen klacht naar Job hoor, maar ik vroeg me af of het forum niet afgeschermd kan worden voor gasten, hooguit een voorbeeld want je ziet wel waar dit toe leidt…. :S
Je kunt sommige mensen niet vertrouwen….

En Margreet, je verwoord het hartstikke goed hoor, soms moet je een beetje vloeken dat is onvermijdelijk….
Het leven is niet altijd leuk en tegenslagen kosten veel energie en tijd om het weer een plekje te geven……maak van je hart geen moordkuil want het helpt om even stoom af te blazen.
Vooral bij mensen die het begrijpen en je later niet met je uitspraken om de oren slaan.
Die uitspraken moeten gelezen worden, begrepen worden, er moet getroost worden en dan alle uitspraken weer vergeten worden…..ZO HOORT HET…..(onder vrienden)
Ik probeer op dit moment ook niet te denken aan wat ik nog voor me heb, gisteren besefte ik me ineens dat ik ook geschept kan worden door een auto…..nou dan heb je een super goede levensverwachting en ben je ineens dood…..heel deprimerend maar wel de realiteit….
ik ben nog niet dood en blijf zo lang mogelijk aan het leven vasthouden, het is ondanks alle zorgen dus toch nog heel belangrijk voor me dus ik ga er weer voor vechten!
Het kost gewoon tijd om weer moed te verzamelen en daar hoort vloeken en tieren even soms ook bij…….heel lekker om eens te doen want hartpatiënten staan bekend om hun zachtaardige aard…..(vandaar dat we alles inslikken en ons hart belasten)…

En dat wazige ken ik hoor….hahaha…..zie je helemaal staan met een heet kopje water zonder thee….. :laugh: heb ik ook wel eens met senseo gehad…… :S
Neem je voorzichtig een slok, blijkt er alleen water in te zitten…….of geen suiker od….blah!
Mijn gezin kent dat wazige van me en lacht zich ziek erom……. :laugh:
Gelukkig hebben we hier veel humor, heb je ook wel nodig in dit gezin…..haha

Wat die B12 betreft, ik denk dat alles gelijk naar je voorraadkast is gegaan want die zal door alle stress helemaal leeg zijn geweest…..
Geen wonder dat je er niet veel van merkt…..
Krijg je ook andere B vitamines want ook de andere soorten helpen tegen stress?
Ik slik al jaren vitamine B complex met langzame afgifte….mijn oude cardioloog adviseerde dat vroeger al tegen hartklachten……..
En ik gebruik ook magnesium (met Calcium) omdat dat de spieren ontspant….lekker voor het slapen gaan en we krijgen daarvan veel te weinig via de voeding binnen….(geeft hart rust)….
Het is maar een idee hoor…. :blush: ik heb geen aandelen erin hoor…..(al heb ik in de loop van mijn leven heel wat geslikt).
Lisa weet ook veel van dit soort zaken…. 😉

En dan je lieve woorden, die kan ik zo terug geven hoor….ik ben ook superblij met jullie…..ik zit regelmatig te lachen achter de pc of boos te worden om wat er nu weer gebeurd is….
Dat laatste helpt ook hoor want gedeelde smart is tenslotte nog altijd halve smart.
Ik gunjullie al die ellende zeker niet maar weet dat ik niet alleen sta of als enige die rotzooi mee maak en dat doet weer goed….
Blijf dus aub schrijven, dan maar privé….ook goed.

En dan weer het verhaal van Pica, ik kon het helemaal voor me zien.
Bij funniest home video’s zie je dat soms ook en als er weer veel poezenfilmpjes komen zitten we met z’n allen te genieten van die stommiteiten van katten……hahaha…

Nou meissies, een goed weekend en Marjolijn, alleen knuffelen hoor…..ken jouw al een beetje…..
Heerlijk die puppy’s….

Knuffel, Eugenie