default-header

Re:even voorstellen

Home Forums Even voorstellen even voorstellen Re:even voorstellen

nesia52
Deelnemer

Hoi Marcel, jij hebt gelijk wat mijn werk betreft, ik ben er vorige week mee gestopt want het is wel erg zwaar,maar wat de arboreta betreft die zijn zo verschillend, ik heb ook borstkanker gehad, toen werkte ik n.b. In een ziekenhuis, ze wilden daar ook graag dat ik weer kwam, maar van de arbo-arts mocht het niet, omdat mijn lymfeklieren onder de oksel weggehaald waren, heb je veel meer kans op infecties, dus van hem mocht dat niet, ze moesten daar mij lichter werk geven, maar dat hadden ze natuurlijk niet, terwijl er in een ziekenhuis toch genoeg te doen is, maar uiteindelijk werd het ook ontslag. Dus zo zie je maar, je doet het nooit goed, ik heb 2 volwassen kinderen, die begrijpen mij ook niet, die zeggen de aders zijn weer open, maar zo werkt het dus niet, nu heb ik ze al een tijdje niet meer gezien. Ik wens jou en ook je vrouw, want de partners worden inderdaad vaak vergeten, terwijl ze het net zo moeilijk hebben als wij, want ze kunnen ook niets doen, ook ik ben veel emotioneler geworden, en geef mezelf overal de schuld van, wat zit een mens toch raar in elkaar hè.
Tot schrijfs, we houden kontakt, ik vind dat ook heel fijn.
Lieve hartegroet ook voor je vroeg Nesia.