default-header

Re:Babbelhoekje

Home Forums Algemeen Babbelhoekje Re:Babbelhoekje

Anoniem
Inactief

Het leek net alsof we voor het slechte weer uitreden maar op de buienradar zie je juist dat de buien vanaf de zee komen. Dit weer nu is wel exceptioneel, het lijkt wel herfst. Het was in Duitsland alle dagen zodanig warm dat je niet al te lang in de zon wilde en kon blijven. Ik gebruikte een echte sunblocker en toch ben ik rood uitgeslagen. Niet verbrand maar wel een reactie van het zonlicht omdat ik Cordarone/amiodaron (tegen ritmestoringen) gebruik.

Vorig jaar heeft mijn cardioloog gezegd dat ik met dit middel mocht stoppen. Het geeft nogal wat nare bijwerkingen en en risico’s dus ik ging enthousiast aan de slag. Ik mocht beginnen met twee dagen, het weekend, zonder en de weekdagen met. Het tweede weekend ging het al fout dus ik ben maar weer snel terug gegaan naar de oude dosering. Maar, gezien het succes van het minderen met de Ascal, de derde poging gaat al een aardig tijdje goed, denk ik dat het minderen met amiodaron m’n volgende project moet worden. Iedere pil minder is meegenomen.

Ik ga zo mijn foto’s van het weekje bekijken en wanneer er wat aardigs tussen zit, plak ik er hier ook eentje.

Groetjes,

Suzan