default-header

Re:Babbelbox

Home Forums Hartfalen Babbelbox Re:Babbelbox

Anoniem
Inactief

hihi..moest ook even nadenken wat er in godsnaam met mijn man was..maar het is de man van Margreet..geef niet hoor..soms moet je even terug lezen om te kijken wie en wat..heb ik ook last van..

Wat fijn Eugenie dat je cardioloog er nu ook anders over denkt..geef toch een stukje rust dend ik zo….en uiteraard sturen wij hier ook een kaartje naar het adres wat we dan van je krijgen..want dat is altijd leuk in zo’n situatie!!..

ik herken het wel Eugenie..ben zelf ook niet zo’n angsthaas..maar soms als ik dan een klote bericht krijgt zoals toen voor mijn operatie…dat stel dat het allemaal niet meer goed gaat..en dat je dan een harttransplantatie zou moeten krijgen..toen had ik het ook zwaar..
toen heb ik echt een hele dag een huilbui gehad..moest gewoon..even mijzelf zielig vinden…en waarom…en wat er dan allemaal door je hoofd schiet..denk dat de meeste dat wel weten….want denk dat iedereen dit wel heeft op zo’n moment…
en dan de volgende dag..schouders eronder…klaar ermee..verder leven…ik heb mijn zielige dagje gehad….want erin blijven hangen stemt ook niet vrolijk…zo verwerk ik het..
maar goed..niet iedereen is zo…en de 1 krijgt angststoornissen…de ander hyperventilatie..en noem het maar op…

Ik had een arbo-arts..die dit niet snapte…dat dagje huilen en zo…toen heb ik haar gezegd dat zij maar niet zoiets moest gaan krijgen…want dokters zijn de ergste patiënten..en dat zij misschien wel maanden ziek van haar werk ervan zou zijn…dus gun mij dat dagje “ziekte” dan eventjes..muts….
sindsdien nooit meer wat over gezegd…dat soort mensen moeten hun mond houden…

maar goed….tis nu even rustig op mijn werk..ben lekker aan het voorwerken..nog vier daagjes werken en dan lekker ruim twee weken vrij..heerlijk bijkomen..en daarna begint weer wat drukte..maar niet meer zo mega..want tja..ben al goed voorbereid en het meeste is al gedaan..dan is het alleen nog naamsveranderingen laten plegen…en tekeningsbevoegde omzetten..hihihi..

ik doe tegenwoordig om de 3 a 4 maanden minimaal 1 weekje vrij…zodat ik even bij kan tanken…in mei…(vaak kan ik dan twee weken omdat je wat dagen van de zaak heb…) in september dan mijn werkelijke vakantie..twee weekjes…en dan in december één a twee weekjes…en zo kan ik alles goed verdelen..ondanks dat er drukkere periode zijn..

Margreet fijn dat je buuf heb waar je zo je ei bij kwijt kan..iemand die ook de klappen van de zweep ken…scheelt toch wel denk ik zo..

hier hebben we vanmiddag waterpret gehad..vooral Wendy..en onze moob..de rest moet niet veel van het zwembadje hebben….
zal hier wat foto’s zetten…als impressie..en ook van onze zwartnek Bandit…die zich weer helemaal het ventje voelt..hihihi..

Wendy uit het badje..

Branco en Cassie die zien hem alleen als giga waterbak..

Wendy is haar prinsesse-eendje weer aan het redden..

Moobje in het bad..en op de voorgrond Bandit lekker aan het luieren op de stoel

Bandit op de schutting

Ik hier Wendy verder nat aan het maken…

hier onze doofjes..Ishta en Branco…schuilend voor het gevaar dat waterpret heet..hihih

een kleine greep..het waren er wel 41 stuks..whahhahah..

Nou meiden..geniet lekker van het weer….

wij gaan morgenochtend even wandelen met twee bullen in de Rhoonse/Carnisse Grienden…weet wel zeker dat er foto’s gemaakt gaan worden..dus die zal ik wel plaatsen hier…altijd mooi..een natuurgebied…en dan smiddags in de tuin uitrusten..hihihi..