default-header

Re:Babbelbox

Home Forums Hartfalen Babbelbox Re:Babbelbox

Anoniem
Inactief

Ben gek op watervallen..dus dat trekt mij wel enorm..dus wie weet..in mijn rijke dagen..hihihi…

Gelukkig geen geurverfrissers op ons werk Lisa..hooguit op de wc..maar die zijn niet veranderd…
het is nu weer stukken minder..dus denk toch de omslag van het weer…
ben normaal helemaal niet zo’n hoofdpijnen mens…whahahah..dus het is altijd iets bijzonders als ik het heb…

Lekker vrij nu…morgen alleen even boodschappen halen…zaterdag gaan we gezellig naar Zoetermeer…Danny’s moe is daar nog bij haar vriend..en die vertrekken pas de 2e paasdag richting Almelo…dus dan hoeven we niet zo’n eind te rijden…
die zijn gisteren terug gekomen van twee weken Benidorm…dus lekker in het zonnetje geweest…heerlijk toch al ze nog zo genieten…zij 75..en hij 83…hihihi..
Leuk vlotte man…heeft nog prima babbels..charmant…en je kan met hem lachen…ze geniet nu weer met volle teugen van het leven….en dat gun ik haar ook!!..want het is een lieverd…..en dat voor een schoonmoeder..whahhahha…

heb het anders meegemaakt hoor..ik heb ook een ECHTE schoonmoeder gehad..brrrrrr…..nee..met haar heb ik een leuk contact…en daar ben ik blij mee!!

Nou meiden..geniet lekker van de pasen..niet teveel eitjes..al is dat wel heerlijk zo’n gekookt eitje….soms heb ik daar ineens zin in..whahhahah..

De boeffie’s liggen hier plat….maar ik had nog een paar leuke foto’s…
voor het bullenforum was er een wedstrijd voor bullenpaascreabea..en die wonnen dan een stel paasoren voor de hond..en twee zakjes chocola..eentje eitjes..en fondanthaasjes..
maar hier de foto’s van ons volleerd model IShta..die toch even de te winnen prijs moest tonen… 😛

en hier zag ze ineens dat rare oor voor haar neus…whahhahaha..