default-header

Re:Babbelbox

Home Forums Hartfalen Babbelbox Re:Babbelbox

Anoniem
Inactief

Goede zet Eugenie…jij heb hier een probleem mee..en daar moet jij vanaf..en wat hun vinden is even heel onbelangrijk qua gevoel dan he…

ik had in begin ook een betablokker erbij…metaprolol…maar dat ging niet goed…
veel te lage bloeddruk en hoofdpijn..duizelig…en ook nog een te lage pols..daar moest ik toen meteen mee stoppen..
nu heb ik sekoleen….maar wat blijkt…sekoleen is het originele merk..en metaprolol…is de werkzame stof medicijn..nu had ik eergisteren mij al ingelezen op een forum dat mensen wel goed op sekoleen reageerde..maar ook toen ze overgingen op metaprolol ineens problemen hadden..dus ik heb de thuisapotheek gemaild..dat ik onder geen voorwaarde de vervangende versie metaprolol wilde hebben..gezien mijn geschiedenis met dit middel..
dus ik hoop dat ik beter op deze reageer….en anders alleen ..indien nodig…zei de cardioloog…

Deze week blijf ik ook koppijn houden..maar dat zal ook met het weer te maken hebben..toevallig had mijn collega een feestje vanwege zijn verjaardag..en waren het merendeel van de mensen er die ook last van hoofdpijn hadden..dus zit in de lucht denk ik..heb normaal nooit zo’n hoofdpijn..

Mijn collega…baas/chef..whatever…hihhi…heeft nu al twee dagen achter elkaar gezegd…je doet rustig aan he…!!..
we hebben een aankomende fusie..maar daar komt uiteraard aardig wat werk bij kijken…maar ik ben momenteel meer bezig met voorbereiding…en een hoop uitvoerend werk laat ik doen door de andere partij…of ik huur mensen in…hihii…Marcel staat hier ook achter….dus dat scheelt..
dus ik probeer zo easy mogelijk te doen…al is dat soms voor mij wat moeilijk…whhahahha..maar ik doe mijn best..

Heerlijk dat je hun huisje kan huren voor een leuk prijsje…altijd leuk zoiets…
en ach..een weekje moet kunnen..even uit de normale omgeving..en ook voor je man…
want ook hij heeft er last van denk ik maar zo…even frisse lucht snuiven..en je kan er weer tegenaan..
Ben zelf nooit echt in Zwitserland geweest..wel Oostenrijk…dat is wat ruiger heb ik begrepen…dan Zwitserland..maar wel net zo.of minstens zo mooi..

Ja..hier ook een enorme koude wind….had zo mijn trui en winterjas weer aan willen doen…maar ja ik was al op de zaak….zit nu lekker met mijn dikke fleece-vest aan..hihii..

Nou meid..succes met je gesprek…kon er niet echt uit halen wanneer het gaat plaatsvinden…

morgen nog een dagje werken hier..en dan vier dagen vrij….!!

Heerlijk….!!.ben ik wel aan toe..whahhahahah…