default-header

Reageer op: Hartkloppingen (SVT), Boezem flutters, Atrium fibrileren….

Home Forums Even voorstellen Hartkloppingen (SVT), Boezem flutters, Atrium fibrileren…. Reageer op: Hartkloppingen (SVT), Boezem flutters, Atrium fibrileren….

marcov
Deelnemer

Hoi Lidy,

Het is eigenlijk altijd goed gegaan met de kinderen, zoals je zelf ervaart ( denk ik) voel je er niets van, het is alleen dat je weet dat je het hebt.
Er zijn natuurlijk beperkingen met wat je van je lichaam mag vragen, en dat is voor (kleine)kinderen niet te begrijpen.
Ze mochten gewoon sporten, mits ze niet van nul naar 100 gingen en dit was voor mijn zoon niet te doen.
Hij wil altijd beter presteren dan een ander en ging dus vaak te ver.
Uiteraard gebruiken ze medicijnen om de druk te verlagen en zolang ze gewoon thuis zijn ben je er zelf om er op toe te zien dat het ingenomen wordt, maar naarmate ze ouder werden en vaker de hort op gaan werdt dit dus onregelmatig ingenomen.
Omdat ze al op jonge leeftijd met dit geconfronteerd werden zijn ze er eigenlijk mee opgegroeid.
Dus gelukkig voor hun zijn wij (vader/grootouders ed) er het meeste mee bezig (geweest).
Controle blijft noodzakelijk, 1x per jaar een echo en om het jaar een MRI omdat in hun geval in alle aderen een verwijding kan optreden en niet alles met een echo te zien is.
Bij jou is het nu ook bekend, en wordt het in de gaten gehouden.
Daar zou jij je rust in moeten vinden, je wordt als het nodig is op tijd geholpen.
Wie weet kun je zelf aangeven dat je er eigenlijk wel vanaf wilt en niet wilt wachten tot/of het groter wordt, of zeg ik nu iets raars?
Die angst die je hebt herken ik heel goed, en ik ben daar nu vanaf omdat ze geholpen zijn.
Het beheerst je leven letterlijk en figuurlijk…..

Groet,
Marco