default-header

Reageer op: Bang aan het afwachten

Home Forums De jongere hartpatiënt Bang aan het afwachten Reageer op: Bang aan het afwachten

#127930
Mireille
Gast

Dag allemaal. Ik heb het afgelopen jaar ook het nodige meegemaakt toen ik in Spanje op vakantie was. Met zeer hoge bloeddruk opgenomen op de IC en daar ruim een week gelegen. Toen ik eindelijk naar de gewone afdeling mocht en ik eindelijk uit bed kon ,lukte mij ineens vanalles niet meer. Lopen,schrijven, aankleden,douchen en nog wat dingen meer. Ik bleek een beroerte te hebben gehad bleek later in Nederland in het ziekenhuis. Daarna wordt je met scans enz helemaal binnenste buiten gekeerd en kwam er nog veel meer ellende tevoorschijn. Tumor op de bijnier, bijnier die niet meer werkt, twee aorta dissecties,diabetes,longemboliën en de restverschijnselen van de beroerte. Ik ben nu ruim een jaar verder en het gaat maar door. Nu heb ik Myocard scans gehad en een hartecho en kreeg ik te horen dat mijn hartspier waarschijnlijk niet meer goed werkt. Ik wacht nu al 6 weken op een hartcatheterisatie en hoor maar niks( al gemaild en gebeld, maar ik krijg steeds te horen dat ik rustig af moet wachten) Ik heb de laatste tijd ook weer een flink hogere bloeddruk en begin steeds meer depressief te worden. Ik ben blij jullie evaringen te lezen dat geeft me weer moed, ik zag het allemaal niet meer zitten.