6 berichten / 0 nieuw
Laatste bericht
Dsina
afbeelding van Dsina
Offline
Laatst gezien: 4 maanden 1 dag geleden
Lid sinds: 28/11/2019 - 23:21
Verandering karakter

Hi, ik wil zo graag in contact komen met partners van mensen die een hartaanval hebben gehad. 

Mijn partner is veranderd. Nu na 18 maanden word het mij duidelijk dat zijn karakter erg veranderd is. En niet alleen maar ten goede.

Ik hoop dat iemand dit herkent en met mij mee kan denken.

 

N.Grimme
afbeelding van N.Grimme
Offline
Laatst gezien: 1 maand 4 weken geleden
Lid sinds: 31/08/2008 - 10:14
karakterverandering

Ook ik heb een myocardinfarct gehad en volgens mijn partner veranderd qua karakter. Ik denk dat maar aanvaardt moet worden.

fritsmichels
afbeelding van fritsmichels
Offline
Laatst gezien: 3 maanden 3 weken geleden
Lid sinds: 08/12/2019 - 18:35
Andere vrouw

Nou hier heb je er 1. Mijn vrouw is ruim twee jaar geleden getroffen door scad met als gevolg een hartinfarct. In die twee jaar is zij, bijna, een geheel anders mens geworden. 

Onvoorstelbaar.

ik heb het er regelmatig over met mijn nog thuiswonende zoon die het ook opvalt. Ik heb geprobeerd het bij mijn vrouw zelf aan te kaarten maar geen schijn van kans. Dan ben ik gek.

 

groet

frits

Frits

fritsmichels
afbeelding van fritsmichels
Offline
Laatst gezien: 3 maanden 3 weken geleden
Lid sinds: 08/12/2019 - 18:35
Ik heb reactie gestuurd

Ik heb reactie gestuurd

Frits

trucker-Marcel
afbeelding van trucker-Marcel
Offline
Laatst gezien: 3 maanden 3 dagen geleden
Lid sinds: 25/12/2012 - 00:37
verandering karakter

Hoy heb inmiddels 4 x hartinfarct en 2x hartstilstand gehad ik merk dat ik veranderd ben in gedrag heb het daar zelf ook heel moeilijk mee want weet dat ik veranderd ben maar kan het niet terug krijgen naar het oude! ook omdat er al zoveel veranderd is door dit alles kwa vermoeidhijd en uithoudingsvermogen de ene dag ben je wat de andere kun je amper je bed uitkomen en puf je al als een oude diesel. hellaas je moet er mee leren leven/omgaan al is dat makelijker gezegd als gedaan geef ik toe!!

Lisa
afbeelding van Lisa
Offline
Laatst gezien: 3 maanden 1 dag geleden
Lid sinds: 02/09/2008 - 13:05
verandering karakter

Karakterverandering kan een bijwerking van statines zijn.

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC5005588/

Mood, Personality, and Behavior Changes During Treatment with Statins: A Case Series

(ik kan deze vette titel tekst hier niet kleiner maken)

Groet,

Lisa.