1 bericht / 0 nieuw
micha1
afbeelding van micha1
Offline
Laatst gezien: Nooit geleden
Lid sinds: 19/11/2012 - 10:50
Sinds 1 en een halve maand ''ritmestoornis'', gekmakend

Geloof dat niemand mijn post kan lezen, dus uit mijn hoofd dan maar opnieuw.

Anderhalve maand geleden startte bij mij een ritmestoornis, na 2 antibiotica kuren ivm blaasonsteking.
Het is gediagnosticeerd als een iets te vroeg hartslagje, heb een betablokker meegekregen and that's it.
Maar de kwaal voelt heel alarmerend aan, het gebied van mijn hart lijkt soms een hele nacht te rauschen, te vibreren en gisteren vibreerde mijn hele lichaam op een gegeven moment ahw mee.
Bevalt me helemaal niet.

Voorgeschiedenis: 2 en een half jaar geleden behandeling voor borstkanker afgerond, inclusief chemo, bestraling (ook linkerborstkasgedeelte), 3 operaties in dat gebied en nabehandeling: het medicijnen Tamoxifen en nu is dit overgegaan in Femara. (aromataseremmer)
De hartklachten startten dus na 2 antibioticakuren, die het schildklierhormoon in mijn bloed verlaagd hadden (ben schildklierpatient).
De TSH was veel te hoog, dit is dus objectief vastgelegd. In die tijd startten de hartklachten, en ik zie zelf een connectie.

Terug naar nu. Ik wordt helemaal gek van dit gevibreer en gerausch. Lijkt net of ik continu bijna een hartaanval krijg.
Onderzocht is door een caridoloog het hart zelf middels scans etc. Het hart zelf is prima. EEn event recorder signaleerde ongeveer 6 x per minuut de te vroege hartslag.
De betablokker (1 x geprobeerd) geeft me niet bepaald een beter gevoel, ik heb hem niet eens 2 x genomen.
Er wordt me een 2nd opinion aangeraden.
Hoe houdt ik dit vol, ben echt wel uitgewoond door die kankerbehandelingen, ging me net iets beter voelen en nu dit weer.

Basale info: ben vrouw, 54 jaar, woon in Amsterdam.

Graag reacties.
Bij voorbaat dank
Micha1