14 berichten / 0 nieuw
Laatste bericht
CARA
afbeelding van CARA
Offline
Laatst gezien: Nooit geleden
Lid sinds: 23/09/2014 - 06:49
Erg duizelig na dotteren

Hallo iedereen
Ben hier hartstikke nieuw en vind het erg moeilijk om op een site mijn verhaal te doen.
Maar ik kom niet verder en weet het eigenlijk niet meer.
Ik ben 7 weken geleden na een hartaanval gedotterd en een stent gekregen.
Flinke nabloeding gekregen en toen pas het dopje in mijn lies geplaatst , was een bloeduitstorting van mijn knie tot aan mijn buik, daarna voelde ik me erg goed.
Na 2 dagen werd ik erg duizelig .
Werd niets mee gedaan na 6 dagen naar huis.
Ben nu aan hartrevalideren en daar gaat het elke keer niet goed erg benauwd( nooit geen last van gehad) en zo erg duizelig dat ik er moet bij gaan zitten en rustig aan moet doen.
Op controle geweest bij de cardioloog maar daar werd alleen maar verteld dat mijn bloeddruk wel aan de hoge kant bleef.
Pilletje gekregen en kon weer naar huis.
Moet pas over 1 kaar terug naar de cardioloog .
Heb het gevoel dat ze me niet serieus nemen
Weet niet meer wat ik moet .
Alvast heel bedankt voor het lezen en misschien dat iemand hier ervaring mee heeft en kan me zeggen wat ik moet doen
Thanx groet carla

CARA ( )
afbeelding van CARA
Erg duizelig na dotteren

Hallo iedreen
Sorry late reactie maar ik heb weer in het ziekenhuis gelegen.
Mijn bloedwaarden waren niet goed.
Het gaat nog steeds niet goed, met de minste inspanning heb ik geen adem en ben nog steeds erg duizelig.
Volgens het ziekenhuis was er eigenlijk niets aan de hand.
Ik kan niet eens een stuk gaan lopen want dan moet ik wel 4 x gaan zitten op een stukje van nog heen 2 km.
Ik hoop dat iemand me antwoord kan geven op deze vragen.
Thanx groet carla

Roland ( )
afbeelding van CARA
Erg duizelig na dotteren

Hallo Carla,

Ik heb je een privéberichtje gestuurd.

Hartegroet,
Annemarie

CARA ( )
afbeelding van CARA
Erg duizelig na dotteren

Hallo Annemarie
Ik weet niet waar ik je privé bericht kan vinden.
Groet Carla

Roland ( )
afbeelding van CARA
Erg duizelig na dotteren

Hoi Carla,

Als het goed is krijg je er een melding van. Op je profielpagina zie je als het goed is dat er een berichtje in de inbox zit.

Groetjes,
Annemarie

Roland ( )
afbeelding van CARA
Erg duizelig na dotteren

Hallo Carla,

Allereerst welkom op het forum.
Duizeligheid hoeft niet met je hart te maken te hebben maar na wat je de afgelopen 2 maanden hebt meegemaakt is het logisch dat je daar in eerste instantie aan denkt. Jammer dat je je door de cardioloog niet serieus genomen voelt. Hoe is het met je hB? Is dat niet te laag?
Blijf niet met je klachten lopen, maak een afspraak met je huisarts. Hopelijk kan hij/zij iets voor je betekenen.

Sterkte en een hartegroet van Annemarie

CARA ( )
afbeelding van CARA
Erg duizelig na dotteren

Hallo Annemarie
Bedankt
Zal eens naar mijn huisarts gaan was vergeten te vertellen dat ik ook erg moe ben.
Zal er allemaal wel bij horen.
Groet Carla

..::Jacob::.. ( )
afbeelding van CARA
Erg duizelig na dotteren

Laat je bij de huisarts ook even testen op bloedarmoede.

Roland ( )
afbeelding van CARA
Erg duizelig na dotteren

Dat bedoelde ik met hB, of er misschien sprake is van bloedarmoede. Duizeligheid en vermoeidheid passen hier ook bij.

..::Jacob::.. ( )
afbeelding van CARA
Erg duizelig na dotteren

zitten we in elk geval op 1 lijn :)

Roland ( )
afbeelding van CARA
Erg duizelig na dotteren

Zou het, Jacob? ;) Een ijzertekort kan ook hartkloppingen veroorzaken. Het zijn van die weetjes....

CARA ( )
afbeelding van CARA
Erg duizelig na dotteren

Thanx iedereen
Er is al geprikt mijn HB was goed.
Ik reageer wel heel sterk op valsartan.
Hij meende dat deze pillen de oorzaak er misschien van zijn.
Maar ik moest ze wel eerst nog 2 weken slikken om er achter te komen of het wel echt zo was.
We wachten dus wel af.
Bedankt allemaal voor jullie reactie.
Groet carla

Roland ( )
afbeelding van CARA
Erg duizelig na dotteren

Hoi Carla,

Goed dat je bij je huisarts bent geweest. Ik hoop dat je klachten tijdelijk zijn. Fijn dat je hB in orde is.

Hartegroet,
Annemarie

nesia52 ( )
afbeelding van CARA
Erg duizelig na dotteren

Die duizeligheid kan ook van de hoge bloeddruk komen, en het duurt echt even voordat die valsartan helpt, geeft in het begin best veel bijverschijnselen, maar dat moet over een paar weken wel over zijn, mag ik vragen welke medicijnen je nog meer hebt, en of je ook aangekomen ben in gewicht, ik ben namelijk ook gedotterd, maar het duurt best een poosje eer je de oude weer bent, hoewel echt helemaal de oude word je niet meer, en dat je angstig bent, is heel normaal hoor na een hartinfarct, bij alles wat je voelt denk je, het zal toch niet weer, en dat duurt echt wel lang hoor, je moet veel tijd nemen om het vertrouwen in je lichaam terug te krijgen
Lieve hartegroet Nesia
Als je nog vragen hebt, stel ze gerust hoor.